Christina 3 Startet 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2010 Hjelp ! Jeg skulle sette inn belgen med litt fett men tok feil tube. Nå har jeg smørt den inn med noe som heter "plastilube" som egentlig er for bremser til bil !! :( Går dette bra ? Har googlet men er ikke så stødig på engelsk.... Noen som kan fortelle meg om det går bra å smøre dette på gummi som belg og impeller ?? Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Den tror jeg du kan ta helt med ro. Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Ja Jeg håper det.... Leste litt mer og ut fra det jeg skjønner skal den være "blottet for metallisk såpe eller fettsyrer " . Det hørtes bra ut ivertfall Håper jeg ikke har gjort noe dumt å må skifte den.... Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Hmmmm....ingen som vet med sikkerhet at dette går bra ? Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 http://www.shouxian.loctite480.com/templat...ASTILUBE-EN.PDF Ser ut som dette går kjempebra synes jeg :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.