havard74 Startet 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2010 Denne er sannsynligvis kjøpt som en åpen båt, ettersom det er tofter i hele båten. Jeg tenker derfor at vindskjermen er kommet på i ettertid. Jeg er såvidt kommet i gang med et lite prosjekt. Jeg tenkte jeg skulle lage en lun og komfortabel oppholdsplass til ungene foran i båten. Benkene kles med kryssfiner beiset i teakfarge. Etter endel gode tips i en annen tråd, skal jeg forsøke å legge skipsgulv foran i båten der jeg har håp om å holde det sånn noenlunde tørt. Kommentarer? Tips? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Jeg ville gått for merantfiner i stedet for furufiner hvis det skal beises. Dvs, da slipper du beis, men kan heller lakke. Sitér dette innlegget Link to post
havard74 Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Jeg får se hva byggevareforretningene har... Sitér dette innlegget Link to post
fanntomas Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Ser du har begynt allerede, men hadde ikke impregnerte materialer vært lurt her?? Blir fort fuktig i båt, litt vann i bunn, så trekker det oppover i treverket vil jeg tro,, Men jeg er ingen fagmann, så det er sagt :-) Sitér dette innlegget Link to post
havard74 Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Det er impregnert materiale. Jeg har klyvd terassebord til stav. Det er derfor noe av treverket ser lyst ut... Er heller ingen fagmann Sitér dette innlegget Link to post
havard74 Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Målet er at det skal se noe sånt som dette ut... Sitér dette innlegget Link to post
fanntomas Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 ok,,,syns det var ganske lyst til å være impregnert ja, men da beklager jeg Det blir jo en bra løsning med tanke på ombyggingen du skal gjøre!! Sitér dette innlegget Link to post
havard74 Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Jeg tror det blir OK. Det er jo en bruksbåt og ikke et "smykke" som mange av de andre DC'ene her... blir våt i øya av mange av båtene som vises frem... spesielt 'lingene... Sitér dette innlegget Link to post
havard74 Svart 6.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Det begynner å ligne på noe... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.