Hvaler68 Startet 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2010 Oppdaget i dag at hastigheten på powertrim på min Yamaha F250 var redusert betydelig i forhold til tidligere. Dvs i det nederste området som benyttes under kjøring. Motoren kan kjøres helt opp og ned uten ulyder eller fusking, men med ca halve hastigheten av tidligere i det nederste området. Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Lavt oljenivå? Har du prøvd å etterfylle hydraulikkolje på den? Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Hvaler68 Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Nei, jeg har ikke sjekket eller etterfyllt olje. Trodde kanskje jeg ville merke noe fusking under tilt hvis det var for lite olje? Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Trodde kanskje jeg ville merke noe fusking under tilt hvis det var for lite olje? Det trenger ikke komme ulyder. Luft i systemet, lavt oljenivå gjør systemet svakere. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Hvaler68 Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Takk for svar. Skal sjekke det ved neste anledning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.