Jensen_fra_Vest Startet 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2010 Jeg skal prøve å lave en enkel "forvarmning" på motoren min. I den forbindelse trenger jeg en 12 V hårføner. Noen som veit hvor jeg får tak i en sånn? Har søkt litt på nettet men finner ikke. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
mateco Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Det finnes så 12V defrostervifter du kan benytte! Men om det er så smart vites ikke!! De bruker jo utrolig mye strøm!! Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
SeaRaymond Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Jula.no har en til 100,- Ellers kan du kanskje også nytte en slik defroster på 150-200 watt som fåes kjøpt i de fleste båtutstyrsbutikker. Sitér dette innlegget Link to post
bayliner2858 Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Biltema har 12v varmevifter for en billig penge Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Hva med å kjøpe en slik enkel gassovn som går på de små 225gram`s beholderne, de avgir jo mye varme, og er ikke spesielt store. Burde gå å få en sånn ned mot motoren - den skal jo ikke stå der permanent om jeg skjønner rett. Som nevnt før her, viftene trekker enormt med strøm, har en mot ruta og den trekker 120w, det er ca 10ampere det, j.... når det er litt kalt og du skal starte. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.