johan2 Startet 3.Mai.2010 Del på Facebook Startet 3.Mai.2010 skal sette opp båten nå som sessongen virkelig starter selvfølgelig. har plass jeg kan sette opp, men da blir det 1 times kjøring fra hjemmet, det blir mye drivstoffpenger og lite effektive dager. så jeg lurer på om det er noen som har eller vet om opplagsplass i eller ganske nært byen?(bergen) båten er 25ft Sitér dette innlegget Link to post
johan2 Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 glemte å skrive at alt er av intresse. alt fra en liten hageflekk til en lagerhall:) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Hei Snakk med Per hjå Kjøde & Kjøde AS. Dei held til på Nordnes. (Hall.) Ask Sitér dette innlegget Link to post
johan2 Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 de kunne ikke ta imot folk som ville jobbe på egne båter beklagelig vis Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Hei Eg har mange gangar sett folk som har jobba på eigne båtar utanfor hallen. Vent til perioden med sjøsetting er over før du spør igjen. Ask Sitér dette innlegget Link to post
johan2 Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 ok. han sa at jeg skulle ta kontakt igjen hvis det ble veldig vrient å finne noe. men jeg fikk et tips da, skal ringe dit i morgen, men tror det er priser jeg ikke tørr å tenke på en gang der. :P Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.