Mulligan Startet 3.Mai.2010 Del på Facebook Startet 3.Mai.2010 Jeg har tatt fram igjen ideen om targabøyle på båten. Fant fort at prisene har økt ca 100% siden siste runde. Noen som vet om noen som lager slikt i Vestfold eller bygdane kring? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Ligger en tynnplateindustri i Barkåker jeg har hørt er flinke. Vet ikke om de bøyer rør dog. Men et sted å begynne å nøste kanskje Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Barkåker jeg har hørt er flinke. Og de er veldig klar over det. RTI lager hva som helst, men er relativt dyre. Sitér dette innlegget Link to post
Halcyon Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Er mange som kan gjøre det for deg;) Men hva skal du ha gjort? Er det bare snakk om å produsere, eller skal den konstrueres også? Er pris det avgjørende eller at det blir gjort pent og riktig? Bedrifter som kan gjøre alt: www.lilaas.no , www.velle.no , www.hhenriksen.com , www.fosstech.no , www.borre-mekaniske.no osv. alle de kan kanskje hjelpe deg, hvis du betaler. Blir sikkert kjempe dyrt og ikke sikkert de er interessert i gjøre det... Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Takk for den. Det var det jeg trengte. Et sted å begynne å nøste. Jeg har laget ferdig, målsatt, tegning. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 om du våger å utvide horisonten din til Østfold så regnes Weberg også som gode. Vet ikke hvor dyre de er - de har ennå ikke sendt faktura for den stigen jeg fikk lagd der for 4 år siden - på tross av flere purringer fra meg - sånn sett var de veldig billige Sitér dette innlegget Link to post
Halcyon Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Siden tegning er ferdig kan du ringe til noen av de som jeg nevnte å høre om det er noe de kan gjøre, eller om de har et tips til hvem som kan ta det. De pleier å ha kontakt info til en liten smie eller lignende som tar små oppdrag. Eller så går det jo å høre med yrkesskolen sisteårsstudentene, er det noen flinke der kan de gjøre det pent. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 De pleier å ha kontakt info til en liten smie Det var vel egentlig det jeg ønsket tips om. Om det ikke blir superfinish er ikke det så farlig, men den må være så solid at jeg kan bruke den som enkel A-frame. Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Invent design så har du Plathans Rustfri begge i Tønsberg Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Aha. Er det der Plathan har gjort av seg. Det gamle lokalet hans så stusselig ut når jeg kikket inn. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Jeg har laget ferdig, målsatt, tegning. kan den lages ferdig direkt, uten passning på båten ?? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Gunga Din. Når man konstruerer og bygger en modul til et skip, så løper man ikke rundt og måler og tilpasser. Joda, den kan lages uten tilpassning dersom den lages etter tegningen. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Noen som vet om noen som lager slikt i Vestfold eller bygdane kring? regnes Orust til bygdane kring ?? isåfall vet jeg en meget dyktig gubbe.....som gjort targa o peke til Gunga i vinter Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Enzo Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Havnøy mekaniske på Tolvsrød, http://www.gulesider.no/gs/companyDetails....lineId=Z0H49N8S prøv å høre med disse, de har sveist litt for meg og det var veldig rimelig Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 låner Mulligans tråd vem presser i Tønsberg? skall ha kortet ett par mantau ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Espen Aker på Ørsnes. Eller Skaane i Horten. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 takker ! med den nye pulpiten så kom festene litt lengre akterut...hengende mantau er ikke pent ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 regnes Orust til bygdane kring ?? Så absolutt. Å regne til nærmiljøet. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 send meg en mail med tegningen, skall treffe han på fre/lørd.......skall høre vad han skall ha og når han kan levere Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Enzo Svart 10.Juli.2011 Del på Facebook Svart 10.Juli.2011 Hvordan gikk denne saken her, ble det kjøp av targabøyle, hvem lagde og tør man spørre om pris ? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 10.Juli.2011 Del på Facebook Svart 10.Juli.2011 Havnøy mekaniske på Tolvsrød, http://www.gulesider.no/gs/companyDetails....lineId=Z0H49N8S prøv å høre med disse, de har sveist litt for meg og det var veldig rimelig støtter Havnøy har vært innad i det systemet i noen år og vet at de folka der kan mekke targa Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 11.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2011 Hvordan gikk denne saken her Det gikk ikke. Har vært i kontakt med, og sendt tegninger til, en bråte folk som skal "se på det". Det har hele tiden kokt bort i større eller mindre mengder kål. Nå er det en kar i Bergen som "ser på det". Ser ut som kål det også. Det haster ikke. Vinteren var for hard med båten, og jeg har ikke tid til å gjøre noe med det. Den står på land. Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 7.Januar.2013 Del på Facebook Svart 7.Januar.2013 Jeg løfter denne litt for å høre om det har blitt til noe mer enn bare kål? Jeg selv vurderer bøyle eller et kombinert davit/bøyle system. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.