snurresprett Startet 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2010 kikket på en motor som vistnok skulle bruke 0,5l olje pr 50 liter bensin. Motoren er en Honda 90hk 2003 modell. Motoren har et høyt timetall. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Utette ventiltetninger tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 (redigert) Utette ventiltetninger tenker jeg. hmm.. mulighet for og forklare litt bedre? jeg er ikke "så" motor kyndig ;) motoren er forresten en 4-takter Redigert 3.Mai.2010 av snurresprett (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jack Sparrow Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Hvis den har begynt å bruke mye olje etter vinterlagring , kan det være ventiltetninger som har tørket inn , Bare å kjøre og følge med oljenivået. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 4.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 er det dyrt og fikse dette ?? noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 4.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 Koster nok noen frognertiere dette. Må demontere over ventiler, og evnt hvis du er heldig, så kan de kjøre luft inn i sylinderen og skifte spindeltetningene mens toppen er på. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
snurresprett Svart 4.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 (redigert) hørtes fort dyrt ut ja... æsj Redigert 4.Mai.2010 av snurresprett (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.