Andrine Startet 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2010 Hei. Her er noe å tenk på for alle Master eiere der ute. Kjøp ny plattform fra Intertrading ! og kanskje skrogforlenger Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Kansje du ville utdype litt Camilla 2 ? det er jo interessant å høre om hvilke effekter den skrogforlengingen gir. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Hva er prisen? Mye jobb? Sitér dette innlegget Link to post
Frank Allan Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Hva er prisen? Mye jobb? Ja det skulle eg og ha likt å vist? Kan den brukes på andre båtmerker, f.eks. Wiking 28? Ser ut for meg som det ligner litt å en Wiking? Sitér dette innlegget Link to post
Preben88 Svart 25.August.2014 Link til dette innlegget Svart 25.August.2014 Jeg fikk pris på plattform fra intertrading idag til min master 820 den var på 14500 uten teaklokkene oppå kassene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.