paso Startet 4.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2010 (redigert) Har en 19'' på tilhenger som skal settes ut på sjøen. Finnes det en slip i sentrum, sandviken eller åsane som er tilgjengelig uten at de er låst med bom. Vet det finnes en i sandviken ved marinesenteret, men det synes jeg er ganske så bratt og litt redd for at bilen kan få litt problemer. takker for svar Redigert 4.Mai.2010 av paso (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
withsmann Svart 4.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 Den ved marinesenteret er jo ikke SÅ bratt, hvilken bil har du? det har vel kansje også litt å si. Sitér dette innlegget Link to post
Sydnes Svart 4.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 Hvis du ikke finner noe nærmere, så kan jeg anbefale den ved Straume bro. Rett på utsiden av broen MVH Sydnes Sitér dette innlegget Link to post
MH OP Svart 4.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 Kan også ta kontakt med båtforhandlere som har kran. Frydenbø f.eks. Om du spør fint sjøsetter de sikkert båten din for ikke så alt for mange 100'lapper! Da er det gjort på 0 komma niks, enklere blir det ikke Sitér dette innlegget Magnus - Rammet av 3 fots syken som 10'åring! Link to post
paso Svart 4.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 Takker for svar, har sjekket slipen ved marinesenteret igjen, den er grei nok. Har en 4x4 så det burde gå bra. Det som er litt dumt der er at er mye vind der om dagen fra nord og det går rett inn på slipen. Slpien på straume bro var meget bra, men kanskje litt langt vekke siden båten skal inn i eidsvåg. Kan selvfølgelig få båten ut ved hjelp av kran, men siden jeg nettopp har fått henger tenkte jeg at jeg skulle prøve å bruke den slik som jeg hadde tenkt. Må lære meg å bruke den. Sitér dette innlegget Link to post
withsmann Svart 4.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 Men hvis den skal inn i eidsvåg kan du jo bare ta den med kranen i båthavnen. Ellers når jeg tenker meg om er det en slipp ved siden av noen fargerike naust i nærheten av åstveit tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.