OPTIMAL Startet 4.Mai.2010 Del på Facebook Startet 4.Mai.2010 Etter at vinterpreseningen er tatt av er båtkalesja blitt en populær rasteplass for måker. Forsøkte med gummiorm - flagernde plastremser- tråder på kryss og tvers. Alt til lite hjelp fremdeles plenty måkeskit. Monterte i dag DRITTLEI på targabøylen ogved kontroll 3 timer senere er det ingen måker på min båt men 5 stk på nabobåtens kalesje. Det blir spennende å se hvor lenge dette hjelper. Noen med lang erfaring ? Sitér dette innlegget Link to post
Viknes 6BY Svart 5.Mai.2010 Del på Facebook Svart 5.Mai.2010 Hva er det du har montert? Jeg har forresen kjøpt en Kjempe stor kopi av en pyton slange, så ser vi om ikke denne skal bidra til litt hjelp... Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 5.Mai.2010 Del på Facebook Svart 5.Mai.2010 Har hatt et par stykker hengende på targabøylen når eg er på hytta. Tar dei ned når eg bruker båten. Er godt fornøyd, men batteriene må lades av og til. Et tips er å skru løst batteridekselet og sette inn pakning og skruer med syrefri vaselin. Måtte bytte den ene Drittleien pga skruene til batteridekselet rustet. Fikk ny fra Maritim Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.