tuffff Startet 6.Mai.2010 Del på Facebook Startet 6.Mai.2010 (redigert) Jeg har kjøpt et brukt Sestrel Major kompass på nettet. Dette manglet opplegget til lys i bakkant av kompasset. Noen som har et blide av baksiden av et slikt kompass hvor lysopplegget kan sees. Jeg kan ikke helt få tak i hvordan dette er utfra denne: http://www.sirs.co.uk/Major%20spares.htm Tenkte jeg kanskje skulle klare å mekke noe til med et par røde ledlys dersom jeg hadde en ide om hvordan originalen er. mvh tuffff Redigert 6.Mai.2010 av tuffff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 6.Mai.2010 Del på Facebook Svart 6.Mai.2010 Kan se ut som de er felt inn i skjemen på baksiden. Det ville jeg ha gjort hvsi jeg skulle felle inn lys i kompasset Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
tuffff Svart 6.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2010 Jo, det er det nok, men det finnes en kappe som viser lyset mot kompassnålen og som ikke er i forbindelse med skjermen. Det ser for meg ut som om denne står litt utenfor den skjermen. Skjermen er nemlig løs og kan svinges rundt begge veier. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 9.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2010 (redigert) Ingen som har Sestrel Major kompass her? mvh tuffff Redigert 9.Mai.2010 av tuffff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.