Guest Jan E Startet 20.August.2004 Link til dette innlegget Startet 20.August.2004 Hei, vi trenger "ny" forgasser til vår Marna fra 1969, den bruker Zenith eller Solex forgassere. Noen som har tips om hvor man kan finne slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 20.August.2004 Link til dette innlegget Svart 20.August.2004 Du har sjekket med www.marna.no ? JOH Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 20.August.2004 Link til dette innlegget Svart 20.August.2004 Her er to linker du kan prøve! http://www.ravns-garage.com/ og www.drevia.se Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 20.August.2004 Link til dette innlegget Svart 20.August.2004 Usikker på om hva han/de fører, men mine dobble solux fogassere hadde de deler og brukte reserve forgassere liggende av hos Norsk forgasser service. Har dessverre ikke nar eller adresse lenger, men det var på Østlandet ett sted. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Faxen Svart 20.August.2004 Link til dette innlegget Svart 20.August.2004 Det er i Drøbak i Niels Carlsens gate. Han er Norges største på forgassere. Kan finne tlf. nr litt senere. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
TMe Svart 20.August.2004 Link til dette innlegget Svart 20.August.2004 Prøv denne : Forgasserservice, Kjell T. Bymann, 1440 Drøbak , 90509147 Dette burde være den mannen som kan fikse det meste av deler og reparasjoner Mener at han overtok etter fa. Nils Tovsen på Grev Vedelsplass i Oslo og er en kar som virkelig har peiling på karburatorer. Skader ikke med en telefon dit. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Jan E Svart 26.August.2004 Link til dette innlegget Svart 26.August.2004 Tusen takk for gode innspill alle sammen! Jeg har prøvd alt som er nevnt, men ingen av disse kan skaffe ny eller brukt forgasser av denne typen. Marna kan skaffe og tilpasse en DeLorto forgasser, men det er en relativt dyr løsning (ca 3.300) for en så gammel båt. Heldigvis kjenner "Forgasser-Service" denne forgasseren godt, så redningen blir nok at jeg sender den til ham for overhaling når båtsesongen er over for i år. mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 27.August.2004 Link til dette innlegget Svart 27.August.2004 bHei! Jeg skal kjøpe en slik Dellorto forgasser som du nevner og vis du ringer FM har de den til kun 2000,- Dette sparer du da en del på og jeg ville nok vurdert det nøye. mvh Jonei Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.