Trude III Startet 20.August.2004 Link til dette innlegget Startet 20.August.2004 Hei, Vinterprosjektene blir det mange av i vinter . Viksunden har hardtopp hvor det er laget en stor åpning. Denne har jeg sett kalesjeløsninger på og selv har jeg en tykk plexiglassplate med 2stk. 50x50cm luker i. Det er lyst og luftig men når sola står på blir det kokvarmt som i et drivhus. Kalesje har jeg ikke så lyst på, fast tak gir et litt tørrere klima innvendig. Det er jo en lukket båt med skyvedør. Har noen gode forslag til løsning? Jeg ønsker meg et isolert tak med de samme lukene men det er sikkert noen som har litt erfaringer. Finnes det noen plater som er isolerte og kan kappes til tro? Hilsen Harald L Sitér dette innlegget Trude III Link to post
Slagskibet Svart 20.August.2004 Link til dette innlegget Svart 20.August.2004 Har bygd liknende løsning på min båt. Og har fått Ørnhild til å sy svarte gardiner som festes med borrelås. Funker bra. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 20.August.2004 Link til dette innlegget Svart 20.August.2004 Finnes det noen plater som er isolerte og kan kappes til tro?Hva med divinycel?? Lett å tilpasse, god issolasjon men må plastes på begge sider... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.