windy26 Startet 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2010 er det noen her som har koblet ut kompressoren på volvo kad44 med en av-på bryter?? og hvordan gjøres dette? Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Hvis den er lik som min tidligere kad 32,så har denne motoren en svart boks på toppen. Tar du av dekselet på denne,så ligger det et noe ruvende rele med skrue som det går ann og stille på. Denne bestemmer på hvilket turtall kompressoren skal koble inn og ut. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Fjellbonden Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Jeg mener KAD 43 er siste motor det er mulig å overstyre kompressoren på uten større inngrep i elektronikken. Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Jeg er på tynn is her...men mener å huske at det ikke bare var enkelt med en av/på bryter. Tror elektronikken gjør at du da må stoppe motoren og starte igjen for å få kompressoren til å slå igjen etter den er koblet ut med bryter...eller noe sånt...som sagt er jeg på tynn is...om du søker litt her inne finner du nok svaret Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Frøken Fryd Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Hydrox spurte om det samme for en liten måned siden, søk på KAD300 kompressor så finner du tråden. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 8.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 Sniker litt her nå, men er det mulig å gjøre dette på D4 også, kunne noenganger vært greit uten kompressor, i halvplan og dårlig vær for eksempel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.