Frøken Fryd Startet 8.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2010 Ser etter noen nye trim flaps, trenger ikke sylindere og tilbehør. Noen som vet hvem som selger kun selve flapsene? Sitér dette innlegget Link to post
slett1 Svart 8.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 http://biltema.no/no/Bat/Motortilbehor/S_D...ulisk-trimplan/ Sitér dette innlegget Link to post
20 Fot Svart 8.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 VP har. Sitér dette innlegget MVH 20 Fot Link to post
Frøken Fryd Svart 8.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 Bennett og har, men jeg ser bare komplette pakker på nettet. Jeg trenger kun selve flapsene. Kanskje man kan bøye til noen, hva er tykkelsen på disse? Sitér dette innlegget Link to post
slett1 Svart 8.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 Ser linken min ble litt feil, men ser du under på egnede trimplater så ser du at dem selger kun flaps. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 8.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 Så det ja, men de er alt for små. Tror jeg vil forsøke 12"x30" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.