Lazy Startet 9.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2010 Noen som har noe smart å bruke på aluminiumslistene rundt vinduene ? Jeg har "sorte" lister rundt vinduene og lurer på om noen bruker noe spesielt for å holde disse blanke å fine over tid ? Det bør jo være noe som ikke tar knekken på sillicon tettingen Flytende vaselin er ikke tingen Sitér dette innlegget Link to post
Lazy Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2010 Prøvde å legge på noe båtvoks men det fordamper før du har begynt å gni. Er det kansje Autosol som er tingen, får prøve det kansje... Sitér dette innlegget Link to post
Breezita Svart 10.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2010 Hei, prøvde Turtles sin "Bumper Shine" på svarte alu lister forrige uke. Ble fint og blankt, men gjenstår å se hvor lenge det holder... Sitér dette innlegget http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
Viksund Bravo Svart 10.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2010 Vær forsiktig med autosolen. Det er fort å rubbe gjennom elokseringen. Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.