sofa Startet 9.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2010 Hei Det sto en sumlogg i båten min som ikke virket så jeg fjernet den liksågodt,men jeg aner ikke om den er intakt. så da lurer jeg på hvordan den virker , hva er det som gir signalet som indikerer fart og er nøyaktigheten stor? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 9.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2010 Under båten er det en innretning / skovlhjul som via kabel gir signal til selve instrumentet. Nøyaktigheten er ganske god. Ihvertfall var den Silva sumloggen jeg hadde på Nord Westen rimelig bra nøyaktig. Sjekket den flere ganger mot kartplotter. Kun mindre avvik. Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2010 Hei Takker for svar. Det ser ut til at jeg mangler giver til instrumentet, det er ihvertfall ikke noe utvendig dings å se . Det er en sonde som er limt fast innvendig i bunnen ,men jeg tror det er noe gammelt ekkolodd svinger, på enden av ledningen er det en kobling som ligner en vanlig anntenne kobling ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.