Fjordland Startet 9.Mai.2010 Del på Facebook Startet 9.Mai.2010 (redigert) Har et 270 drev me noe lager lyd som eg tenkte å ta opp og skifte lagre i. Bytta toppgiret ifjor, så eg satser på det holder med nedre girhus iår. Noen som har noen tegninger av dette drevet? Finner til 280\290 i dukoment arkivet, men med DP, mitt er SP. Skulle gjerne hatt en sprengskisse, mål og dimmensjoner på aksler,lagre, skal vel shimmes opp og når eg e ferdig tenker eg? Såvidt eg kan se på tegninger fra 280 så er det vanlige "maskinlagre" som står,og da satser eg på og slippe og sponse den lokale volvo pusheren med sine overprisa deler i fine volvo esker. Redigert 9.Mai.2010 av Fjord21dc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 ingen som har overhalt 270 drev her? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Hei, spengskisse finner du her: http://www.marinepartsexpress.com/VP_Schem...20DRIVE%20UNIT/ Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Fjordland Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Se der ja. Då e det bare og rive i biter og ordne opp:) takker og bukker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.