Janoho Startet 20.August.2004 Link til dette innlegget Startet 20.August.2004 Hei, noen som vet hvor de selger vinduslister til denne båten, eller er sikaflex like bra? Baatdilla ?? JOH Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 21.August.2004 Link til dette innlegget Svart 21.August.2004 De første modellene ble levert med gummilister, senere gikk de over til aluminiumslister. Du har 78 model ser jeg av et annet innlegg. Den hadde vel gummilister ? Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 21.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2004 Det stemmer at det er et skille der, men min båt har aluminium lister. Trenger gummien på innsiden JOH Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 22.August.2004 Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 Det stemmer at det er et skille der, men min båt har aluminium lister. Trenger gummien på innsiden JOH Sika er noe "klin" å bruke på vinduslistene så jeg anbefaler å bruke noe annet. (Men tett blir det.) Regner med at du får det du trenger hos en forretning som selger glass. På min Sjømann er disse aluminiumslistene skrudd på så det er lett å skifte vinduspakningene selv. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
pete Svart 22.August.2004 Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 Butylgummilister får du kjøpt hos en forhandler av bilglass, leveres bl.a av 3M Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 22.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 Takk for tipset.. JOH Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.