dante Startet 10.Mai.2010 Del på Facebook Startet 10.Mai.2010 Heisann! Har et elektrisk toalett montert over vannflate. Dette har fall ned til septiktank uten noen krumspring. Jeg sliter med at skålen tømmes. Har aldri hatt noen problemer med dette på manuelle toaletter. Er det vanlig å legge opp en svanehals på septiksiden - da sikrer jeg mot evt ventiler som tidvis vil feile. Vil det evt by på problemer med motstand på pumpa - noen meninger om dette? Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 På mitt elektriske toalett så føres trykkslangen fra pumpen i en bøy over nivå i toalettet før slangen går til septikken. Har ikke erfart noen problemer med det, og vannet blir værende i et visst nivå i skåla. Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
ebonita Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Ref Mateco: På mitt elektriske toalett så føres trykkslangen fra pumpen i en bøy over nivå i toalettet før slangen går til septikken. Har ikke erfart noen problemer med det, sailing.gif og vannet blir værende i et visst nivå i skåla. Jag har tystspolande Jabsco toaletter och slangen till toatanken går i en böj uppöver mellan toalett och tank. Vatten i toaletten hela tiden. Nivån av vattnet i toaletten styrs av höjden på böjen. Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Supert - da høres det ut som jeg skal anlegge en bøy slik at jeg sikrer vann i skåla :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.