Bergen dørk Startet 10.Mai.2010 Del på Facebook Startet 10.Mai.2010 (redigert) Jeg har blitt eier av en Nidelv 26 i Porsgrunn og skal ta den opp langs kysten til Bergen ca 20.07 (i ferien). Hvis det er noen som kan tilby/kjenner til en midlertidig båtplass mulighet fra ca 20.05 til 20.07, så hadde det vært flott å bli informert via en IM. Hansi har allerede kommet med et tips til meg, men det gikk ikke i boks....så nå trenger jeg gode tips! Redigert 10.Mai.2010 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
WingCommander Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 du kan prøve på Waterloo. Legger link til hjemmeside her http://www.lyche-as.no/index.htm mvh Paul Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Takk for tipset...mener kanskje jeg har vært i kontakt med de, uten å lykkes, men jeg skal prøve på nytt. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
los Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Ring bryggesjef i Langesund Båteierforening så får du hvertfall et tips om ikke annet :) http://rognstranda.no/rognebladet/rognebladet_2009_03.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Ganske sikker på at det lar seg ordne greit, men nok ikke helt gratis. Har du en makspris så skal jeg forhøre meg i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 (redigert) Det hadde vært supert! Nei, jeg ba ikke om hjelp her for å få det gratis og dekker selvsagt det plassen vil koste for perioden. Redigert 10.Mai.2010 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Baatlaus Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Ok. Da skal jeg forhøre meg om plass i morgen. Kommer tilbake til deg på formiddagen på PM Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 10.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Supert, Thelina! Brukte forresten en besiktigelsesmann fra KNBF for å vurdere båten for meg. En super kar i Porsgrunn! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bergen dørk Svart 11.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Har sålangt fått flere IM`er og gode tips i denne tråden. Nå får vi se om ikke noe av dette kan føre fram. Takk for hjelpen sålangt folkens! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Skjærgårdsjeppen Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 (redigert) Jeg vet Stahelle Marina har noen ledige plasser og jeg tror det skulle gå greit å leie en plass for noen mnd. sjekk denne linken http://www.marina.as/ Redigert 11.Mai.2010 av Nordkapp 22 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bladfyken Svart 11.Mai.2010 Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Kan være en mulighet i elva på Herre. Ta kontakt med Bjørn Moen bilverksted, han har noen plasser, vet ikke om alle er utleid. Hos Flakvarp båtforening kan det også være mulighet. Vet det er flere som har plasser der men ikke båt.... Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 11.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2010 Det har ordnet seg nå og takk for veldig mange gode tips. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.