Jump to content

Vann i olja på 290 drev. Hva må gjøres?

oyvindNO

Recommended Posts

Sjansen for at et billig drev på finn er så mye bedre er vel neppe så stor.

Godt poeng.

Angående herding så er det jo mulig å utføre herdeprosessen på nytt, man må vite en del om ståltypen brukt og ha tilgang til riktig utstyr. Hadde det ikke vært imponerende om VP hadde sendt de delene med manglende herding til sin leverandør for å gjenta prosessen? Alternativt gitt deg informasjon om nødvendig temperatur, tid og type nedkjøling så kunne du ordnet det selv...

Fått tak i nytt undervannshus fra drevdelar.se. Veldig god service der. Han hadde et brukt han skulle pakke om for meg for 4000 + mva. Han hadde også et helt nytt som han skulle ha 8000 for. Han kunne garantere at det brukte ikke var noe problem å bruke i 10 år til, derfor ble det det når båten ser så gammel. Kunne fått brukt drevsats fra USA også men det ble dyrere. Dermed håper jeg at sommeren er reddet :smiley:

Hvordan de kan selge et renovert hus fra forhandler i Kristiansand til 37000 er for meg en gåte.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...