trebåtfrelst Startet 12.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2010 (redigert) Jeg har en Mariiner 2 takter 5hk trolig fra 80 tallet. Etter vinter lå det masse gul guffe nederst i plastposen som motoren var pakket inn i, og jeg lurer derfor på om dette kan bety at kuldegrader har skadet den? Se bilde her: https://baatplassen.no/bildearkiv/16/16792/treseilerbakliten_wince.jpg Jeg har ikke startet den enda. Redigert 12.Mai.2010 av trebåtfrelst (see edit history) Sitér dette innlegget LeveL Link to post
nomen Svart 12.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2010 Det kan være fare for at du har hatt vann i undervannhuset som har frosset slik at gearoljen har rent ut. En grundig kontroll av undervannshus og peilig av oljenivå,vil avdekke dette. Tapp gjerne ut evt. olje fra girhus for å sjekke at det er samme oljen som du fant i posen. Kan jo være at det bare er en miks av vann/totaktsolje og bensin som ha samlet seg. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.