Tine IV Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Den isen må bli tykk skal båtsesongen være over .Og vi er bare i august så det er leenge til . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Andy Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Sesongen er ikke over nei! Men trådstarter John_Kr har kombinasjonen av bowrider (?) og Trøndelagsvær - så jeg skjønner ham jo tildels. : Selv skal jeg ut i daycruiseren i kveld - ca. 18 grader, sol og lite vind i Kristiansand. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 23.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Må vel erkjenne at sommeren ikke er over ennå - les her.... http://www.adressa.no/vaeret/article.jhtml...rticleID=505009 Må sjøsette igjen da og da blir det en del Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Jens_P Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 - ca. 18 grader, sol og lite vind i Kristiansand. En kolega bosatt i Aurskog noen mil nordøst for Oslo hadde skrapt is av bilen i dag tidlig! Nyt det godværet som måtte dukke opp! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Amorosa Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Sommeren er ikke over her på Skjærhalden. Var en tur i havna nå og fikk noen bilder som beviser det. Vindstille, nydelig sol og varmt. og båten i bakgrunn er en gammel vinner av Whithbread seilasen og båten i forgrunn må vel være noe for deg Bastard30000 beklager at bilder ikke kan yte en slik båt rettferdighet, men den var stor Sitér dette innlegget Link to post
TommyJ00 Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Hmm båtsesongen over??? Har akkurat kommet hjem fra en lang FIN kveld på sjøen. Blikk stille, nesten ingen båter ute og makrellen nappet. Litt uvant å gå i mørke igjen men det gikk da greit. Lenge leve høsten på sjøen. mvh GipsyGirl Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 24.August.2004 Link til dette innlegget Svart 24.August.2004 Hadde gleden av å stå til rors på New Zealand Endeavour i 3 samfulle timer mens mannskapet testet seil før Færder'n for tre år siden. Det var 3 timer jeg aldri kommer til å glemme, og at jeg klarte å holde trusene tørre skyldtes kun ekstrem konsentrasjon! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.