Sjøtunga Startet 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2010 (redigert) Hvis jeg skal bruke penger på en oppblåsbar seilervest med feste for sikkerhetsline, hvilken av følgende gir mest komfort og funksjon for pengene: Crewsaver Crewfit 150N/275N Crewsaver Crewfit 190N Spinlock Deckvest Eventuelle andre? Hva er fordeler og ulemper med skrittstropp vs lårstropper? Er Hammar utløsermekanisme et must? Kan denne eventuelt ettermonteres på disse vestene? Også andre momenter/synspunkter er velkommen Redigert 13.Mai.2010 av hljoen (see edit history) Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Nautilus Svart 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2010 Jeg har en Crewsaver Crewfit 150N jeg er godt fornøyd med. Fin passform som ikke gnager i nakken. Selv valgte jeg Hammar utløsermekanisme. Som en bonus trenger den ikke skiftes oftere enn hvert 5. år. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 13.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2010 Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en Spinlock vest, men endte opp med en Baltic ultimate. Virker veldig forseggjort og solid. behagelig å ha på. Har brukt den i ett år nå. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.