roesok Startet 13.Mai.2010 Del på Facebook Startet 13.Mai.2010 Årets første sommerdag i dag 13.5. I alle fall på våre trakter. Mandag var det snøbyger i lufta, idag 17 grader og strålende vår. Altså ingen vår i år, rett fra vinter til sommer. Så det var mange som sjøsatte, og flere hadde nok årets første båttur. Bildet fra en kjemefin tur på Moldefjorden idag. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Fantasisk flott bilde!! fra Nord? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Rett nok er det nok årets første vårdag med sol fra klar himmel på en fridag, ikkje værst bare det men om du hadde 17 grader så må det isåfall være i solveggen Det har i beste fall vært oppe i 12 grader Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 13.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Fantasisk flott bilde!! fra Nord? Nord? Tja, det meste i landet er vel nord for Søgne :-) Som jeg skrev er dette fra Moldefjorden og da er det ennå et godt stykke før vi er midt i landet. ennå lenger til nord... Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
roesok Svart 13.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Rett nok er det nok årets første vårdag med sol fra klar himmel på en fridag, ikkje værst bare det men om du hadde 17 grader så må det isåfall være i solveggen Det har i beste fall vært oppe i 12 grader Lett å bli litt romslig med temperaturene på dager som dette. Men akkuret kl 18 30 nå viser temperaturen 15 grader (og det er ikke i solveggen) Så at det var 17, og kanskje mer, tidligere idag er nok korrekt. Men mulig det er en del forskjell på Sula og Molde. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Mouche Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Et nydelig bilde, men kunne like gjerne ha vært tatt i januar som i mai, Norge i et nøtteskall? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
LykkelitenIV Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Herlig Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Trulte37 Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Det bildet var såpass flott at jeg nå kan droppe å se barnetoget og kongefamilien vinke på 17.-mai. Kan bare sitte å se på det bildet. Helt fantastisk. Takk for at du delte det med oss. Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
10ta9c Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Mandag var det snøbyger i lufta, idag 17 grader og strålende vår. Altså ingen vår i år, Måtte skrape is fra bilruten i dag tidlig, så jeg vil påstå at vi gikk fra vinter til sommer på tre timer. Likevel en strålende dag her på Sunnmøre, og mindre gøy å være på jobb. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
VO`n Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 April / mai har vært varierende, med kulde og snø ene dagen og vårvær den andre... På de umennskelige tidene på døgnet er det litt is på vinduet på bilen i disse dager men nå går det virkelig mot bedre tider. Flott bilde fra roesok Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 13.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Har ikke noe fornuftig å si i dette innlegget. Bare en markering av mitt innlegg nr. 1000 Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Hobby 430 Sport Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Nydelig bilde, de blei fint som bakgrunnsbilde på skriveborde Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Capitaine Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Nå må du ikke glemme åndsverkloven, SandvikAC25, ref. debatten om denne i tråden "Tragisk ulykke; skjærgårdsjeep grunnstøtt i Røyken", selv om grunnlaget for diskusjonen i den tråden ikke er helt sammenlignbar med denne. Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 13.Mai.2010 Del på Facebook Svart 13.Mai.2010 Kopiering til eget bruk er tillatt ;) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
roesok Svart 14.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2010 Nydelig bilde, de blei fint som bakgrunnsbilde på skriveborde Nå må du ikke glemme åndsverkloven, SandvikAC25, ref. debatten om denne i tråden "Tragisk ulykke; skjærgårdsjeep grunnstøtt i Røyken", selv om grunnlaget for diskusjonen i den tråden ikke er helt sammenlignbar med denne. Godt tips! Kan bli et bra bidrag til feriebudsjettet dette. Faktura til SandvikAC25 kommer... Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Capitaine Svart 14.Mai.2010 Del på Facebook Svart 14.Mai.2010 Og jeg får vurdere om jeg skal saksøke de som på mulig feilaktig grunnlag har antydet at jeg har brutt åndsverkloven i tråden "Tragisk ulykke; skjærgårdsjeep grunnstøtt i Røyken", for ærekrenkelse. Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 14.Mai.2010 Del på Facebook Svart 14.Mai.2010 Nydelig - håper godværet varer en stund. mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
Hobby 430 Sport Svart 14.Mai.2010 Del på Facebook Svart 14.Mai.2010 Faktura så ingen Copyright eg Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
jonn Svart 14.Mai.2010 Del på Facebook Svart 14.Mai.2010 Kjempefint bilde roesok, skulle så gjerne vært ute med båten , men den står enda på land. Monterte nytt kjøkken denne uka, så dere skjønner vel. Ja da, der er kona som har kjøpt kjøkken, og jeg moterer, har gjort alt selv, myyyyye arbeid. Det skal bli kjekt når båten kommer ut. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 14.Mai.2010 Del på Facebook Svart 14.Mai.2010 I Ryfylke var det også en flott dag i dag. Temperaturen ikke helt på høyden... 10 kanskje, nokså iskald vind. Så mye nise i fjorden, og det er jo alltid hyggelig. Vassøy og Langøy i bakgrunnen på bildet over, Tau i bakgrunnen på bildet under. Forøvrig glimrende seilevind. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.