spilli Startet 14.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2010 Hei. Etter å ha fått mitt "sertifikat" for bruk av WHF/SRC og radio kjøpt, Standard horizon gx 1500 har det dukket opp et lite problem. Hvor skal "vidundret" plasseres? Vil helst ikke ha den mitt i "glåminga" på styreposisjonen.Har vanlig snekke med fast hard topp. Hadde jeg kunnet skulle jeg ha lagt ut bilder av "styrhuset" mitt, men har ikke peiling på hvordan det gjøres. Men bruk fantasien og kom med noen gooode forslag. Mvh. spilli Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2010 Henge den oppunder hardtoppen kanskje? Jeg har montert vhf der, og syns det er bra Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 14.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2010 Fort gjort å skalle oppi den hvis det er en del sjø, og hvis det ikke er god takhøyde i styrhuset. Har min i nedgang til salong jeg med kort vei fra styrhus. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
abbor Svart 14.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2010 Kjøp deg et ekstra håndsett. All betjening inkludert å slå på apparatet kan gjøres fra fjernbetjeningen slik at selve VHFen kan moters på en mindre sentral plass. Jeg har selve VHFen bak førersetet og festebraketten til fjernkontrollen på instrumentpanelet på grunn av plassmangel. Min linkhttp://seatronic.no/vhf-fastmontert-vhf-c-47_202/cmp25b-ekstra-handsett-p-1511 Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 15.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2010 Hei! Takk til alle gode svar og råd. Tror jeg velger Bartesam sin løsning. Er det noen som vert hvor en får kjøpt mahogny i små kvanta i østlandsområdet? Hadde tenkt og lage meg en plate som jeg kan feste WHF`n i og skru den opp med eksisterende skruer til panelet under dekket på hardtoppen.Kan kansje bruke teak ,og beise den i mahognyfarve. Mvh. spilli. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.