Jump to content

30HK Suzuki stopper nesten/fusker

skage

Recommended Posts

Har en 30hk 2003 mod suzuki som har vært en trofast venn i mange år. Plutselig er om dagen så mister jeg turtall og den stopper "nesten" opp. Jeg klarer og holde liv i den med lav fart for så og komme meg i land. Har noen noen greie elimenieringsteknikker for og plassere feilen. Jeg tror ikke det er et forgasserproblem det hørte ikke slik ut, det kunne virke som om den ikke hadde tenningsrekkefølgen riktig, altså en mere tenningsfeil. Når jeg kom inn til brygga så gikk den så vidt på tomgang, jeg nappa av den ene pluggledningen (fikk en liten killevink) kunne ikke hørte noe forskjell på motorgangen da, den fusker og pjusker mye, ryker en del også, dette skjedde vel egentlig plutselig.

Har noen noen forslag til videre kontroll.

Du har ikke hvert borti lufteskruen på tanken-:)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...