beauty of aqua Startet 14.Mai.2010 Del på Facebook Startet 14.Mai.2010 Er som kansje noen av dere har fått med dere i gang med ny skottbekledning. Jeg har den typen som de selger på maritim,den som har lukkede celler(gummimatte med skai på fremmsiden ca 3 mm tykk) Jeg vil ha den typen som er myk på baksiden.vet at det er mindre holdbart,men det dri.... jeg i,det blir da i det minste pent. Er jo KOMPLETT umulig og få den med lukkede celler fin.Vil tørre og påstå at den fremhever ujevnheter i skroget. Noen som vet hvor jeg kan få fatt i den med myk bakside.Tror jeg har ringt og kjørt rundt i ca 10 timer uten hell noen steder. Og til norwesten: jeg får ikke til og sende deg pm av en eller annen grunn,men jeg kjøper gledelig en rull eller to av deg hvis du har sjangs til og sende meg noen bilder så jeg ser at det er den typen jeg vil har,med rett farge Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
eysteind Svart 15.Mai.2010 Del på Facebook Svart 15.Mai.2010 Har kjøpt flere ganger med Norsk titanduk. Må kjøpe en hel rull, men prisen er gunstig... Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 15.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2010 Har prøvd de,men får beskjed om at nummeret ikke er i bruk.Tror de er konkurs Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Sunnmøringen Svart 15.Mai.2010 Del på Facebook Svart 15.Mai.2010 Har prøvd de,men får beskjed om at nummeret ikke er i bruk.Tror de er konkurs De gikk konkurs i fjor, ja. Ingen ny oppstart av fabrikken heller. http://www.jarlsbergavis.no/nyheter/article4563337.ece Jeg skulle gjerne hatt tak i samme greiene, og sliter med å finne leverandør, så om noen har tips så del det med oss :) Sitér dette innlegget "Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil." Bertrand Russel Link to post
la plancha Svart 15.Mai.2010 Del på Facebook Svart 15.Mai.2010 Det får du fra godberg larsen www.glc.no står bare stoler osv på nettsiden deres men bl.a viknes kjøper skottbekledning med skumbakside der men du må nok kjøpe hel rull (eller stikk innom et båtbyggeri hvis du bare trenger noen meter.) mvh Terje P Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 15.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2010 Takk såååå mye for den la plancha. Disse blir oppringt på tirsdag kl.9 Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Benji Svart 15.Mai.2010 Del på Facebook Svart 15.Mai.2010 Hei Ta og ring til denne karen 92626434 han selger ut fra konkursboet til Norsk Titanduk, kjøpte selv 30m der til 1500 kr - uten skum på baksiden. Holder til med lager i Våle. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
svalerød Svart 18.Mai.2010 Del på Facebook Svart 18.Mai.2010 Takk såååå mye for den la plancha. Disse blir oppringt på tirsdag kl.9 Fikk du tak i noe duk? Jeg skal til å trekke båten min og er også på jakt etter duk. Sitér dette innlegget Prosjekt: Nidelv 24 Link to post
beauty of aqua Svart 19.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 ringte han som styrer konkursboet for titan duk. Har bestilt en rull på 30 meter.Den skulle han ha 2800 kr for,pluss 600 i frakt.Fargen er eggehvit. Da jeg ringte han på søndag hadde han 5 ruller igjen.Når jeg har tatt en,så blir det 4 viss ikke hoderegningen min er helt på tur. Og for guds skyld;ikke kjøp den typen som de har på maritim.Den er umulig og få fin!!! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.