Jori Startet 15.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2010 Hei, jeg har kastet ut min gamle varmtvannsbereder da den var totalt rustet i stykker. Båt som dette sitter i en er 26 fot amerikaner, med saltvannskjølt motor. Så jeg må altså ha en en VV-bereder som går på strøm. Jeg kan bruke 115V som 230V da begge systemer er tilstede i båten. Størrelsen vil være rundt 30-40 liter, er omtrent det jeg får plass til. Hva anbefaler dere? Er ute etter mest mulig solid til en rimelig penge, er ikke ofte dette blir brukt i praksis. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 15.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2010 Har vært på jakt etter en ny/større selv.. Den nyeste testen jeg fant var fra 2004(Båtmagasinet) og da var det Isotemp Basic som "vant" med god margin. Billigst på Tolema, etter det jeg kan se. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 16.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2010 Isoterm basic er en god vv bereder,monteret denne selv i 2008 i båten. Kjøpte fra Maritim, men et nettsøk er vel greit for å sjekke pris. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.