Krapyl Startet 22.August.2004 Link til dette innlegget Startet 22.August.2004 Hipp noe inn i h---- hurra for Siren Sundby og Olaf Tufte og Horten Roklubb og Son Seilforening og hele pakka. Gratulerer! Mer, Mer. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
John_Kr Svart 22.August.2004 Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 Gratulerer med seieren. Denne nyheten ligger også under tråden "nyheter". Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Krapyl Svart 22.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 Var ikke ment som nyhet. Jeg antar de fleste har fått med seg dette. Det var ment som en gledesytring. Det må jo kunne tillates. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
John_Kr Svart 22.August.2004 Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 Var ikke ment som nyhet. Jeg antar de fleste har fått med seg dette. Det var ment som en gledesytring. Det må jo kunne tillates. Selvfølgelig....... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
OT-flyktning Svart 22.August.2004 Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 Det finnes noen deler i Aftenposten som jeg nesten alltid bare hoppe over. Idag leste jeg hele førstesiden i sportdelen :flag: Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 22.August.2004 Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 Er bare å ta av seg hatten og gratulere dem begge to!!!!! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
unknownuser Svart 22.August.2004 Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 Det finnes noen deler i Aftenposten som jeg nesten alltid bare hoppe over.Er det den eneste sporten du driver med da ? Hoppe over Sporten i avisene?? mvh harBayliner (via WLAN) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.August.2004 Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 :flag:Hejja Norge Ett jättegrattis til Siren Sundby og Olaf Tufte og hele Norge! --GULD i SEGLING, DET SLÅR ALLT !!!!!!!-- Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.