Molinari Startet 15.Mai.2010 Del på Facebook Startet 15.Mai.2010 Hei Etter å ha lest mye her i det siste, krenger jeg i retning av å kjøpe båt med Utenbordsmotor. Virker vesentlig enklere og rimeligere å vedlikeholde. Budsjett er max 100 000, og båten bør være 21-23 fot. Hva slags båt bør jeg se etter, som har god plass ute og inne og bra sjøegenskaper ? Noen som har erfaringer og råd ? Sitér dette innlegget Link to post
jonol Svart 15.Mai.2010 Del på Facebook Svart 15.Mai.2010 (redigert) Hansvik 21 kombi. Som i avataren min. Jeg har en slik. Redigert 15.Mai.2010 av jonol (see edit history) Sitér dette innlegget Det er tryggere på havet enn på veiene ! Link to post
Lumi1 Svart 15.Mai.2010 Del på Facebook Svart 15.Mai.2010 Skal den brukes til fisketurer med en og annen holmetur og festival, eller omvendt? Det ene utelukker ikke det andre, men er selvfølgelig stor forskjell. En hansvik faller nok inn i den første kategorien. Sitér dette innlegget Link to post
Molinari Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Skal brukes som familiebåt med vekt på dagsturer i skjærgården på sørlandet. Ønsker mye uteplass og et krypinn under dekk når ungene blir lei eller blå. Sitér dette innlegget Link to post
Molinari Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Ingen forslag ? Hvilken av faktorene må endres for å finne båter ? Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Etter et lite søk på finn ser jeg at det nok finnes flest båter innenfor utenbordsmotor sjangeren under 20 fot. En 20 fot Domedille (KMW..With) eller 19-20 for Skibsplast er kurante greie båter i din prisklasse med utenbordsmotor. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.