Jump to content

ny kalesje til Scand 25 Classic. Hvilken farge?

:båt1

Recommended Posts

Etter et mindre opphold pag pc problemer er ;båt1 igjen tilbake i rent farvann. Må si jeg har savna dere!!! :yesnod:

kalesja på den nyinnkjøpte Scand Classicen min synger på sin aller siste uke og jeg har besluttet å få kjøpt inn en ny en.

men så kommer det vannskelige :confused: hvilken farge passer denne båten best??? har til nå hatt begie kalesje og ønsker noe mørkere karnje noe mer moderne og litt nyskapene :flag_bp:

Classicen min er hvit (snekkegul) med sort stripe og detaljer

er som vanlig takknemmlig for alle svar og innlegg :fishing:

Jeg ville sørget for ektra mange og store vinduer, for å kompensere for mørk duk. Jeg har sandfarget kalesje selv, men irriterer meg på at det skal veldig lit til før den ser møkkete ut. En mørkere farge ser rener ut enn den egentlig er, og det kan jo være greit...

Jeg har stor tro på at Classicen vil være pen med grå kalesje. Jeg vet den er pen med mørk blå, men antar at den vil bli enda penere med grå...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...