:båt1 Startet 15.Mai.2010 Del på Facebook Startet 15.Mai.2010 Etter et mindre opphold pag pc problemer er ;båt1 igjen tilbake i rent farvann. Må si jeg har savna dere!!! kalesja på den nyinnkjøpte Scand Classicen min synger på sin aller siste uke og jeg har besluttet å få kjøpt inn en ny en. men så kommer det vannskelige hvilken farge passer denne båten best??? har til nå hatt begie kalesje og ønsker noe mørkere karnje noe mer moderne og litt nyskapene Classicen min er hvit (snekkegul) med sort stripe og detaljer er som vanlig takknemmlig for alle svar og innlegg Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 15.Mai.2010 Del på Facebook Svart 15.Mai.2010 Marineblå Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Schierna Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Marineblå er pent men det blir mørkere under kalersjen. Mvh Schierna Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Jeg ville gått for koksgrå eller marineblå. Classicen er såpass lys i gelcoaten at jeg tror den koksgrå ville passet svært godt! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Otto R Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 En lys kalesje gir deg mye mer lys innvendig når kalesje er på. fargen ellers blir jo en smakssak Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Er du mye plaget av måkeskitt, så er kanskje grå kalesje best. Velg gjerne en med så store vindusfelter som mulig, slik at det blir lyst og koselig inne. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
:båt1 Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 jeg også ville tro koksgrå kalesje ville passe fint på Classicen. med litt vinduer her og der tror jeg dette ville bli utrolig tøft kom gjærne med flere forslag. jeg er ikke spessielt plaget med måkeshiiit i havna Sitér dette innlegget Link to post
Snartsommer Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Har nettopp satt på ny kalesje fra Hubert, til vår scand nordic. Det ble skifergrå og den er virkelig fin. Mvh Nårdic Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 ja mulig jeg går for grå kalesje det virker som det er flere enn meg som liker denne fargen Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Jeg ville sørget for ektra mange og store vinduer, for å kompensere for mørk duk. Jeg har sandfarget kalesje selv, men irriterer meg på at det skal veldig lit til før den ser møkkete ut. En mørkere farge ser rener ut enn den egentlig er, og det kan jo være greit... Jeg har stor tro på at Classicen vil være pen med grå kalesje. Jeg vet den er pen med mørk blå, men antar at den vil bli enda penere med grå... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
:båt1 Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 skal ha store vinduer ja men jeg vil ikke ha for store har nemlig tenkt å bruke uteplassen som seng når det er veldig varmt i været Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 ..... bruke uteplassen som seng når det er veldig varmt i været Har erfaring med at det er svalere inne i kabinen enn ute under kalesja når sola begynner å varme Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.