NovaMan Startet 22.August.2004 Link til dette innlegget Startet 22.August.2004 Heisan Jeg har fått tilbud om en -83 VP AQAD40 m/280 drev til kr. 30.000,- i Sverige. Er det spesielle ting jeg bør være oppmerksom på ved kjøp? Jeg har vært på flere timers prøvetur med båten den sitter i i dag, og alt virker veldig greit (så langt....). Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 22.August.2004 Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 Etter det du sier at alt virker ok,må da dette være et godt kjøp. Hvor mange timer har den gått? Er ikke spesielt motorkyndig selv,men ville prøvd å kjøre motoren på 3300-3400 rpm i en 10-15 min tid for å se om den går varm.Tror det skal være 3600 på maks på denne motoren.. mvh frank v. Sitér dette innlegget Link to post
saga Svart 22.August.2004 Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 Nabobåten har samme motor og drev. Han har kjørt problemfritt i de 5-7 årene han har hatt båten. Bor slik at jeg ser ned til båthavnen og jeg kan ikke huske å ha sett ham skru på motoren noen gang. Han starter bare opp og kjører avgårde hver gang. Virker som han er fornøyd med motoren. Den er imidlertid litt tørst på diesel. Sjekk imidlertid oljen på drevet. Er denne grå så kommer det vann inn i drevet. Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 22.August.2004 Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 30.000 kr i Sverige blir minst 55.000 kr med hk og mva til Norge. Antakelig er 55.000 kr fortsatt et godt kjøp for denne kombinasjonen i Norge, forutsatt at alt er velholdt etc. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Janoho Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 30.000 kr i Sverige blir minst 55.000 kr med hk og mva til Norge. Antakelig er 55.000 kr fortsatt et godt kjøp for denne kombinasjonen i Norge, forutsatt at alt er velholdt etc. Hvis man har tenkt å betale disse avgiftene ja. Hvorfor ikke bare kjøre den over grensen og putte motoren i båten ?? Jeg bare spør.. JOH Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.