Jump to content

Hund i seil båt.

joelle

Recommended Posts

Da har vi utøket besettningen med ytterligere en. :cheers:

Dina, er en liten Boxer valp som vi håper vil bli glad i sjøen på samme sett som vi er.

Har gjort meg litt funderinger rundt dette, og tenkte høre litt med erfaringer her på båtplassen.

Jeg ser helt klart utfodringen med att få ombord og i land en 30-34 kg hund på en sikker måte (da tenker jeg både på den som ska lyfte og på hunden).

Tenker attt jeg ska montere ett bov spyd til vintern for att eventuellt hjelpe meg og henne ombord. Har naturligtvis tenkt ha vest på bikja hvis uhellet er ute og ho bestemmer seg for att ta seg ett dupp (frivilligt eller uhell). Har vart inne på tanken att det kanskje er enklest og sikkrest att bruke ett fall, for att få henne rett in i cockpitt.

Gamle bikja var litt mindre på 18kg, og der var det alldrig problemer siden vekta ikke var så ille men som sagt 30kg.............

Heeeyyy Dina  :wink:

Jeg heter Fanta og er 3 år....og kan love deg at det er rååkult med båt.........egentlig synes jeg allt er kult....bare jeg får være med..... :wink:

Bilde

Jeg har vært med fra jeg var liten, og klarer meg veldig bra.......jeg hopper i land og ombord, no probs....det skal være bra vanskelig før matfar tar på meg den orange trøya med håndtaket på,   for det er ikke såå kult å henge der som et slips.... :wink:

Jeg har egen plass jeg........full kontroll herifra   :wink:

Bilde

Det hender de skal ha meg til å ligge på fjellet.....glem det.....et minimum av komfort må man da ha..... :nono:

Bilde

Den båten vi har brummer fælt....men jeg har også vært med i sånn båt hvor de har kjempestore tøyfiller hengende høyt oppe.........de brummer ikke..men PASS PÅ....de kan være helt rare, gulvet blir liksom veggen og sånn :wink: så husk å ta på deg en sånn som dette:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Bilde

:drink::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen....

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...