Bitteliten Startet 16.Mai.2010 Del på Facebook Startet 16.Mai.2010 Vi har en slik bærbar VHF ombord. Den ligger i grab bagen først og fremst som sikkerhetsutstyr, men brukes også når vi er ute med jolla. Nå er det oppladbare batteriet mer eller mindre kaputt. Noen som vet om det går an å få tak i nytt batteri? VHF'en gikk ut av produksjon for noen år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Har samme VHF og samme utfordring. Bruker engangsbatterier i den medbrakte konsollen. Er imponert over hvor fort håndsettet klarer å konsumere batteriene. Løsningen er kanskje nytt håndsett, men jeg kvier meg jo litt med det ettersom 725 egentlig er lett å bruke osv. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Bitteliten Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Jeg har funnet ut at Garmin selger batteriet i sin web shop i USA - men de er vel ikke så enkle å sende disse batteridingsene. jeg har spurt Belanor og Seatronic også. Om de kan skaffe så er du også interessert Laholm? Da er det vel NimH varianten som er best og dyrest som gjelder? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 18.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2010 Litt småflau her - Maritim selger batteri for 299 kroner har bestilt der. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2010 Garmin skriver at batteriet er et NimH batteri de selger. Det batteriet jeg fikk var NiCD batteri - som er betydelig dårligere. Det forklarer hvorfor Maritim selger batteriene mye billigere enn Garmin og Seatronic. Jeg har reklamert til Maritim, og de har oppdaget at alle batteriene deres er NiCD batterier. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.