:båt1 Startet 16.Mai.2010 Del på Facebook Startet 16.Mai.2010 hei! jeg har et problem med at forgje eier av min Scand Classic 25 har vært litt slurvete med tildekking av gelcote og skyetrekkene i båten når han beiset innredningen i cokpit. hvordan får jeg dettew bort uten og skade matirialene alle forslag er velkommene Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 De gangene jeg har sølt litt på gelcoaten har jeg brukt litt rubbing, og så er det borte vekk! Sitér dette innlegget Link to post
Snailey Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Du kan også forsøke malingsfjerner. Bare pensele på og skylle bort :) Det funket fint i båten min allefall - skader ikke gelcoaten heller. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 tror dere det karnsje kunne funke med Autosol. eller karnsje rødsprit??? Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Jøss, kan man bruke malingfjerner uten å skade gelcoaten? Der lærte jeg noe nytt! Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 16.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 ingen flere tips altså Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.Mai.2010 Del på Facebook Svart 17.Mai.2010 (redigert) Ikke bruk malingsfjerner på skaien, det blir for hard kost for den! Prøv med Autosol først, virker ikke det må du til med enten white spirit eller aceton. Men forsiktig, skai tåler ikke all verden... Redigert 17.Mai.2010 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
:båt1 Svart 17.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2010 takk for alle svar vet dere noe mere er det bare å si fra Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.