John_Kr Startet 23.August.2004 Link til dette innlegget Startet 23.August.2004 (redigert) Sender dere noen bilder fra en utmerket tur til Landego fyr, se på de fine bildene.... Bildene er tatt om kvelden den 18.august 2004 og dere ser Lofotveggen i bakgrunnen mot vest. Moderator kommentar: bildene er slettet på forespørsel fra John_Kr. Hva synes dere? Redigert 8.April.2006 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
jorhei Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Nydelig Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Arild Iversen Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Nydelige stemningsbilder Var oppover der i fjor sommer John, og dette er noe av det vakreste huldrelandet som finns ! En ting er sikkert.....Helgeland og Nordlandskysten skal besøkes igjen. Arild Sitér dette innlegget Link to post
HaJ Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Artig for en Bodøværing å se bilder hjemmefra Skikkelig fine bilder! Godt du var heldig med været. Ikke noen koselig havstrekning dette når det blåser sterkt nordlig, sv eller sørlig her. Positivt at det blir vedlikeholdt slike perler. Det er jo et stykke kystkultur. Det koster noen kroner å få ta del i dette, men det er jo ikke gratis å ta vare på bygningsmassen heller da. Håper du hadde en fin tur i området her John-Kr. Sitér dette innlegget Hjemmeside/blogg Link to post
eysteind Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Nydelige bilder. Har også en drøm om båttur nordover. Kanskje når halco`n blir ferdig om noen år.... Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Ahhhh.. så vakkert.. dette gleder mitt gamle fotograf hjerte meget.. takk.. :-) Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Det er berre lekkert. Smukke bilder. Norge på sitt vakreste Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Baltic Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Kjempefine bilder! Hyggelig for meg som er Lofotværing å se Lofotveggen Norge er et flott land og Nordlandskysten er absolutt intet unntak! Synd at det er så lang vei fra Østlandet hvor vi bor nå, men vi var i Lofoten i sommer også,- som hvert år og været var nydelig! Takk for titten! Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Utrolig, fantastisk flott!! Og tydeligvis en svært kompetent fotograf. Har aldri vært der-over med "småbåt", men et par ganger Bodø-Svolvær med Hurtigruta. Bl a en St Hans lang-helg med Hurtigruta fra Bodø til Kirkenes med vindstille, skyfritt og 20++ grader i Bodø. En av mine aller beste reiseminner med en "utenom kroppen" stemning langs kysten.. evenR4u Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
John_Kr Svart 23.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Jeg får legge inn en søknad til "skipsrådet" om noen av disse bildene kan brukes i fotokonkuransen. Helst burde hele denne tråden vært brukt til dette formål. Slike turer som jeg opplevde her får man skjelden tilbake, jeg kan også bekrefte at maten smakte like bra. Ros til daglig leder av fyret og hans kokk. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Arvid_A Svart 23.August.2004 Link til dette innlegget Svart 23.August.2004 Ikke til å unngå at det "riv litt i røttern" når man ser noe slikt... FLOTT!! Sitér dette innlegget Link to post
Seilinor Svart 24.August.2004 Link til dette innlegget Svart 24.August.2004 Ja, jeg kan skrive under på at det var fint på Landego Fyr om kvelden 18 august og natt til 19., for da var jeg der. Det var flott å ligge ute rett under fyret i badestampen og nyte forholdene. Etter en stund i stampen ble det så varmt at man måtte ut på brygga og avkjøle seg et kvarter. Noen av de barskeste tok seg en svømmetur i havet (+10). I sommerferien tilbrakte jeg 3 uker i båt i dette området + Lofoten. Flere dager over 25 grader. På slike dager kan ikke Syden måle seg ! Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 24.August.2004 Link til dette innlegget Svart 24.August.2004 Nei dette var ufattelige flotte bilder, har i flere år prøvd å få ØKH (øverstkommanderende i heimen) til å bli med en tur nordover. Disse bildene skal rive ned forsvarsverkene tenker jeg.... Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 24.August.2004 Link til dette innlegget Svart 24.August.2004 Sender dere noen bilder fra en utmerket tur til Landego fyr, se på de fine bildene.... Hva synes dere? Når du spør.... Motivene dine, med stemningen der og da, er svært krevende å fange inn med et kamera. Dette bildet fant jeg på tråden "baatplassens fotokonkurranse 2004", det er tatt av torerikb Tittel: Festivaldeltaker i solnedgang (fant ingen elg på skjærgårdsdagene på Lovund /torerikb torerikb's bilde har rene farger, er meget klart også i detaljer. Ved første øyekast ser "Festivaldeltaker" ut som en helsvart figur i silhuett, men ser man etter finnes ansiktsuttrykket på plass. Solnedgangsbilder er vanskelige å ta slik at de blir noe utover hva *alle-og-enhver* tar. Men torerikb's er et jeg gjerne selv skulle tatt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.