Fyret 25 Startet 19.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2010 Har en Buck DV 10 i en Troll 20, og er veldig fornøyd. Men i går sprutet det plutselig vann ut av impellerhuset, så jeg skrudde av motoren, og da så jeg at en sånn ring hadde knekt.... Hvor får jeg tak i ny? Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
Lazyjack Svart 19.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2010 Hørt om Google? www.univa.no er norsk importør, der finner du også forhandleroversikt. Er dette bare en plate med tre hull så kan den vel også enkelt lages om den ikke lar seg skaffe. Sitér dette innlegget Link to post
Fyret 25 Svart 19.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2010 det er ikke bare en skive, det er en 5 mm tykk plate i metall. Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
Lazyjack Svart 19.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2010 En 5mm. slett plate i rustfritt eller messing/bronse uten neddreiinger eller utfresinger kan enkelt kuttes ut av en større plate og bores opp med den gamle som mal. Har du ikke utstyr for dette selv kan et verksted lage den for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.