LarsP Startet 19.Mai.2010 Del på Facebook Startet 19.Mai.2010 Hei Er det noen som har erfaringer med 12V TV med DVD spiller i en mindre planende båt (24 fot) Vil denne tåle risting/slag ved gange i normal sjø. Er disse "reise" TVene designet for å tåle endel mer enn vanlige "stue TVer"? Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 19.Mai.2010 Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Det er jo for så vidt greit med tven, den tåler det sikkert. Det er værre med dvd spilleren. Laseren kommer sikkert til å hoppe alle veier når det begynner å slå. Ikke det at jeg har noe erfaring med den type utstyr, men jeg kan jo synse litt. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
jabh Svart 19.Mai.2010 Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Har du cd-spiller i båten og denne fungerer greit, burde det gjerne fungere med dvd-spiller også?? Sitér dette innlegget Link to post
FjordHT Svart 19.Mai.2010 Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Du må kanskje satse på en dvd spiller for bil, ettersom drevene i disse er bedre egnet for å tåle vibrasjoner. Kvalitet og toleranse for "hjemmeutstyr" varierer mye, du kan jo prøve og se :) Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 19.Mai.2010 Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Min erfaring med kombitv/dvd er at dette fungerer fint. men i laber-frisk bris er det for mye rystelser til at det går an å bruke dvd'en da denne hakker og til slutt konker ut. Jeg har en 26 fot planende båt med liten til moderat v-bunn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.