Jump to content

Polering av rekker,badetrapp m.m

Skogens Konge

Recommended Posts

Hei hopp igjen båtfolk :cheers_wine:

Hva bruker dere for å få rekker, badetrapper m.m blankt? Hørt rykter om autosol, er det ett middel som virker bra?

Autosol har en del slipemiddel men det funker uten tvil. Man kan fks. bruke sølvpuss, rubbing og div. ting som inneholder slipemidler.

Er det pent fra før så gjør som bitteliten. (eller lignende)

Har nettopp tatt ca halvparten av min båt med maskin og autosol.Disse var skikkelig stygge. Har knapt nok ikke sett så forferdelier rekker før.

resultatet ble ikke perfekt,men langt bedre enn de var.Jeg fikk de ikke blank ved og pusse for hånd.maskin måtte til.

Litt vanskelig og stå med maskin på rekken.Den har en tendens til og "danse" litt rundt på rekka,for så og gå til angrep,og surre seg inn i klærene.Skjedde to ganger at maskinen angrep meg,,for så og låse seg fast i genseren.Hjelper og bli sur og si ifra til maskinen om at den slags oppførsel tolereres ikke.

Men ta imot mitt tips viss du har en skikkelig stygg rekke;bruk maskin,du får det ikke til med håndamakt

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Anbefaler Autosol og maskin med ullpute dersom det ser veldig korrodert og stygt.

Avslutter med denne: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&products_id=309

3 i 1 produkt som fjerner de små ripene etter autosol, polerer og beskytter.

Er du ekstra nøye kan du legge et lag med Swissvax Autobahn på toppen, egentlig beregnet for felger til beskyttelse mot skitt og bremsestøv.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...