Skogens Konge Startet 19.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2010 Hei hopp igjen båtfolk Hva bruker dere for å få rekker, badetrapper m.m blankt? Hørt rykter om autosol, er det ett middel som virker bra? Sitér dette innlegget Mvh Skogens Konge :) Link to post
Bitteliten Svart 19.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2010 rustfritt som ikke har flekker polerer jeg med vanlig voks - jeg bruker Autoglym voks for bil Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 19.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2010 Hei hopp igjen båtfolk Hva bruker dere for å få rekker, badetrapper m.m blankt? Hørt rykter om autosol, er det ett middel som virker bra? Autosol har en del slipemiddel men det funker uten tvil. Man kan fks. bruke sølvpuss, rubbing og div. ting som inneholder slipemidler. Er det pent fra før så gjør som bitteliten. (eller lignende) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 19.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2010 Hørt rykter om autosol, er det ett middel som virker bra? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Skogens Konge Svart 19.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2010 Takker og bukker folkens! Vet det er skrevet endel om det på forumet her men må være helt ærlig og si at det ikke alltid er like lett å finne noe når man søker etter noe her inne... Mouche: Dritskjønn vovve!! Sitér dette innlegget Mvh Skogens Konge :) Link to post
beauty of aqua Svart 19.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2010 Har nettopp tatt ca halvparten av min båt med maskin og autosol.Disse var skikkelig stygge. Har knapt nok ikke sett så forferdelier rekker før. resultatet ble ikke perfekt,men langt bedre enn de var.Jeg fikk de ikke blank ved og pusse for hånd.maskin måtte til. Litt vanskelig og stå med maskin på rekken.Den har en tendens til og "danse" litt rundt på rekka,for så og gå til angrep,og surre seg inn i klærene.Skjedde to ganger at maskinen angrep meg,,for så og låse seg fast i genseren.Hjelper og bli sur og si ifra til maskinen om at den slags oppførsel tolereres ikke. Men ta imot mitt tips viss du har en skikkelig stygg rekke;bruk maskin,du får det ikke til med håndamakt Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
christpa Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Anbefaler Autosol og maskin med ullpute dersom det ser veldig korrodert og stygt. Avslutter med denne: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&products_id=309 3 i 1 produkt som fjerner de små ripene etter autosol, polerer og beskytter. Er du ekstra nøye kan du legge et lag med Swissvax Autobahn på toppen, egentlig beregnet for felger til beskyttelse mot skitt og bremsestøv. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Mouche: Dritskjønn vovve!! Sikkert fordi hun kommer fra Vestfold, ikke langt fra deg! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Skogens Konge Svart 20.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 HAHA!!! SOm jeg skulle sagt det selv Sitér dette innlegget Mvh Skogens Konge :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.