Goks Startet 19.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2010 Jeg skal installere starter og likeretter på baten min etter tips fra personer på denne nettsiden, og jeg lurer på hvor jeg får kjøpt det. Setter heter Electric Starter Kit i USA og går under delnummer: 3P0-76000-0. Jeg har søkt over alt på internett uten å finne svar, er det noen som vet en tohatsu forhandler eller noen andre som seller sånne tilbehør til Tohatsu motorer? Sitér dette innlegget Link to post
Snailey Svart 19.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2010 Er vel bare å finne en forhandler for tohatsu i nærheten av hvor du bor, så bestiller de opp for deg. Vet det er flere rundt her jeg bor i Sarpsborg, men blir jo enklere for deg å finne noe der du bor. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Jeg kjøpte min Tohatsu hos Bakken motor i Drammen Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Hobby 430 Sport Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 West-System er hovedleverandør av Tohatsu i Norge, så kanskje dei kan hjelpe deg med noe! hyggelige og hjelpsome folk Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.