SeaRaymond Startet 19.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2010 Jeg har en Protech 1230 lader som er en 12 volt lader med 30 amper. Dette er en trekanals lader som er "brokoblet" til en kanal der lader direkte på startbanken videre via Bep voltsensitivt rele til forbruksbanken. Saken er den at selv om forbruksbanken er 50% utladet starter laderen direkte med absorption lading som er satt til maks tiden 4 timer, før den går ned til float med sine 13,3 volt. Det ghar aldri lyst i Boost lampa, og er forundret over hvorfor den ikke begynner med Boost lading når forbruksbanken er betydelig utladet. Laderen blir heller ikke noe serlig varm, noe som tyder på dårlig laadestrøm, og kjølevifter starter da heller ikke, hva kan være galt? Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 24.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Dust Svart 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Har du en silent knapp på laderen? Det har jeg på min, noe som gjør at viften ikke går og laderen booster ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Farco Svart 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Har du sjekket at releet virkelig kobler inn? Jeg tror (og da mener jeg tror) dette er en lader identisk med Sterling, så du kan jo prøve å sende en IM til Joerg. Det er ikke sikkert han har sett tråden. Sitér dette innlegget Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.