Kåven Startet 20.Mai.2010 Del på Facebook Startet 20.Mai.2010 Hei. Jeg har en Trimmaster trimplan fra tidlig på 1990-tallet der den ene av to magnetspoler har blitt ødelagt. Har ringt rundt til forskjellige forhandlere samt sjekket en del på nettet uten hell. Håper noen kan ha liggende reservedeler, eller har adresser som de kan anbefale meg. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 20.Mai.2010 Del på Facebook Svart 20.Mai.2010 Nå har vel Trimmaster gått konkurs, noen år siden og er således ikke på markedet lengre. Så nye deler blir nok vanskelig. Kanskje en ide å se deg om etter ny/brukt pumpeenhet og beholde sylindrene er de tette. Sitér dette innlegget Link to post
Kåven Svart 20.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2010 Hei Jori. Annlegget forøvrig er helt i orden. Tenkte at en siste mulighet var å sjekke om noen på båtplassen kunne ha liggende deler som jeg kunne kjøpe. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 20.Mai.2010 Del på Facebook Svart 20.Mai.2010 Var ett helt vanlig og mye brukt trimplan system på 90-tallet. Hadde jeg vært deg så følg med på ebay. Men som sagt du kan sikkert bruke pumpen i fra andre oljestyrte trimplan systemer. De forskjellige systemene har litt forskjellig funksjon på ledninger, så ikke ta farve match for god fisk, bytter du til en annen pumpeleverandør. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Kåven Svart 31.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2010 Hei. Jeg har nå åpnet spolen selv og skiftet tråd. Ble god som ny. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.