Jump to content

VHF sertifikat

Halvor

Recommended Posts

Hei

Vi vil nok kjøre samme opplegg til neste vår under "Sjøen for alle", forøvrig kommer vi til å registrere interesserte som ønsker å delta på vår 3-timers pensumgjennomgang nå under "Båter i Sjøen" i Sandvika 2-5 sept. og dersom vi får nok påmeldte kommer vi nok til å sette opp en kveld iløpet av høsten. Dette vil da bli i Kongensgt. 8 i Oslo.

Videre planlegger vi å kjøre samme opplegget i Trøndelags regionen iløpet av høsten, så dersom noen er interessert i dette er det bare å ta kontakt.

Jo Eirik Vee

www.sjoassistanse.com

• 2 uker senere...

Tok VHF sertifikat for en stund siden , men har ikke mottatt dette i posten.. Kurs folka sier eg må betale for et nytt siden dette er kommet bort i posten.. :lol: Synes dette er litt for dumt

Hva må eg gjøre??

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Jeg hadde vast bort mitt sertifikat.

Ringte Landor Larsen i Stavanger som var arangør for kurset en gang for lenge siden, ikke noe problem han sjekket i registeret og fant sertifikat nummeret mit som var det eneste jeg trengte sa han.

Di hadde sikkert sendt meg ett nytt sertifikat også vist jeg hadde ønsket det  :smiley:

Ikke gi deg før du har Nytt sertifikat vederlagsfritt  :discuss

:smiley:

Ikke gi deg før du har Nytt sertifikat vederlagsfritt  :discuss

:confused:

Jeg vet ikke om du BK har fått sertifikatet ditt, men det kan i verste fall bli lenge å vente  :sailing:  Telenor har nemlig regler, skjema og gebyrer for denslags også.....

Ved å gå inn på hjemmesiden www.maritimradio.no finner man både det skjema som skal benyttes for å søke om duplikat:

http://www.maritimradio.no/radioinspeksjon...fornysoknad.doc

og den prislisten som gjelder: http://www.maritimradio.no/radioinspeksjonen/gebyr.htm

Såvidt jeg vet forlanger man ikke lenger 2 bilder, nå holder det med ett, men ellers tror jeg man kjører det løpet som er beskrevet  :headbang:

Uansett; lykke til!

mvh

Poseidon

PS

Hvis Telenor ikke kan sannsynliggjøre at de virkelig har sendt deg sertifikatet den gangen du tok prøven  -  da er de forhåpentlig en anelse mer fleksikble...... :sailing:

DS

Med vennlig hilsen POSEIDON

Hei

Dette bør vi ordne opp i, Jeg anbefaler deg med å ta kontakt med Truls Bui i Radioinspeksjonen og forklare han situasjonen på telefon:22 77 43 56 eller mobil: 901 33 993 så tenker jeg at det ordner seg, forøvrig er det radioinspeksjonen og ikke den enkelte kursholder som utsteder VHF-sertifikat.

Du kan bare hilse han fra meg og be han kontakte meg hvis det skulle bli noe problem. evt. send meg en IM.

Mvh

Jo Eirik

Jo Eirik Vee

www.sjoassistanse.com

• 10 måneder senere...
  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...