Midget Startet 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2010 Driver og lydisolerer motorrommet. Jeg har ingen lydmåler og bruker kun hørselen nå. Vet noen om det finnes software for mobiltelefon el.l som virker. Jeg har en HTC Diamond 2. Vet at Nokia har innebygget program for dette, men jeg har ikke Nokia telefon. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 (redigert) samme tenkte eg... irriterer meg grønn over at eg ikkje kjøpte ein brukt nokia 5140 eller noko slik..... Har skifta motorlabber, isolert litt og montert lyddemper. Men det har gått over eit år med litt og litt jobb, så eg er nesten i tvil om virkningen når eg starter nå. Men finnest det programvare...har eg aldri hørt... I så fall har eg sony ericsson w995 om nokon kjenner til noko.. HTC kjenner eg ingen som har i farten, ellers skulle eg hørt Redigert 21.Mai.2010 av Sæbø (see edit history) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sailing Moana Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 (redigert) Fant denne etter et kjapt søk på google: Lydmåler til telefon med Windows operativsystem. Edit: Fant dette under anbefalte programmer på smartmobil.no, men prisen var jo bortimot horibel: (UK Pounds) £24.95 (US Dollars) $38.95 Redigert 21.Mai.2010 av Espenok (see edit history) Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
MajorAndy Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 (redigert) Jeg kender ingen til HTC, men tjekkede lige med Iphone, og og her er en række apps til mellem 6 og 12 kroner! Dem vil jeg da lige teste! Red: Søg efter "decibel meter" Andy Redigert 21.Mai.2010 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 http://www.faberacoustical.com/products/iphone/ Sitér dette innlegget Link to post
Sunnmøringen Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 Det finnes, ja. Google "decibel meter htc", så finner du både versjoner som må kjøpes og versjoner som kan brukes ulovlig Sitér dette innlegget "Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil." Bertrand Russel Link to post
nomen Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 Er disse mobilmålerne noe tess da?Inbiller meg at dette mest er for morro. For å si det på en annen måte,hører du ikke forskjell på støyen etter at du har lydisolert,er du ikke fredig med jobben Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Midget Svart 21.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 Takk, fant litt ut nå. Skal prøve litt forskjellig når jeg kommer hjem fra jobb. Og for de som lurer, tviler på at jeg får noen eksakt måling. Og ja, jeg hører forskjell idag. Likevel kan det være nyttig å lokalisere problemområder for videre isolering ved å bruke et verktøy som kan måle db. Like mye for testing dette her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.