Jump to content

Lydmåling ved mobiltelefon

Midget

Recommended Posts

samme tenkte eg... irriterer meg grønn over at eg ikkje kjøpte ein brukt nokia 5140 eller noko slik..... Har skifta motorlabber, isolert litt og montert lyddemper. Men det har gått over eit år med litt og litt jobb, så eg er nesten i tvil om virkningen når eg starter nå. :sad:

Men finnest det programvare...har eg aldri hørt... I så fall har eg sony ericsson w995 om nokon kjenner til noko..

HTC kjenner eg ingen som har i farten, ellers skulle eg hørt :smiley:

Redigert av Sæbø (see edit history)

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Fant denne etter et kjapt søk på google: Lydmåler til telefon med Windows operativsystem.

Edit: Fant dette under anbefalte programmer på smartmobil.no, men prisen var jo bortimot horibel:

(UK Pounds) £24.95

(US Dollars) $38.95

Redigert av Espenok (see edit history)

Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann!

Takk, fant litt ut nå. Skal prøve litt forskjellig når jeg kommer hjem fra jobb.

Og for de som lurer, tviler på at jeg får noen eksakt måling. Og ja, jeg hører forskjell idag.

Likevel kan det være nyttig å lokalisere problemområder for videre isolering ved å bruke et verktøy som kan måle db. Like mye for testing dette her.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...