Mjøsfarer Startet 22.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2010 Jeg har ca 10 cm dødgang på rattet, er det noe å få gjort med det? Jeg har tatt et bilde her som kanskje hjelper på. For meg så ser det ut til at det er den nærmeste sylinderen som er verst. Det åpenbare er sikkert å skifte den, men det hadde vært fint om jeg slapp å gå så drastisk til verks.. Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 22.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2010 Ser ut som du har teleflex ned til servoen/forsterkeren. Hvis tilfelle så kan du ha flg slakk. - Slakk i styresnekke (slitt snekkedrev og wire ende) - Slakk i bolten hvor teleflexwire er festet i forsterker (på drevsiden), lite trolig. - Slakk i bolten hvor forsterker er festet til styrearm på drev. - Slakk i styreaksel på drev. Hvis mye slakk lekker det som regel litt inn her. Summen av alt kan bli mye. Har mest tro på styresnekke/wire kombinert med slakk i styreaksel på drev. Sitt i motorrommet og sjekk men en kamerat vrir på rattet (uten motor i gang), da finner du slakken lett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.